LOVER COME BACK(1961)

LOVER COME BACK(1961) 4/5/2011

Συντάκτης corto

Στο ξεκίνημα μιας νέας δεκαετίας, αυτής του`60, το ζευγάρι Doris Day και Rock Hudson πρωταγωνιστεί για δεύτερη φορά στη μεγάλη οθόνη, σε μια ρομαντική κομεντί με θεότρελες καταστάσεις και παρεξηγήσεις, που άφησε εποχή. Είναι 1961, όταν η Universal Pictures βγάζει στις αίθουσες το φιλμ “Lover Come Back”, σε σκηνοθεσία Delbert Mann και σενάριο από τους Stanley Shapiro, Paul Henning. Ο Mann είναι ένας κινηματογραφιστής με μεγάλη γκάμα δημιουργιών στο ρεπερτόριο του, από κλασσικά δράματα σαν το Desire Under the Elms (1958), την τηλεοπτική μεταφορά της Heidi (1968), ή το αριστουργηματικό David Copperfield (1969), ή πάλι το κοινωνικό δράμα  Marty (1955), που έδωσε το Όσκαρ πρώτου ανδρικού ρόλου στον Ernest Borgain, αλλά και πολύ επιτυχημένες εμπορικά κωμωδίες, όπως τα The Bachelor Party (1957) και That Touch of Mink (1962). Μεγάλη γκάμα φιλμ λοιπόν, για ένα σκηνοθέτη «ειδικών αποστολών», που και εδώ δικαιώνει τα στούντιο παραγωγής, κάνοντας μια αψεγάδιαστη ταινία. Για τον σεναριογράφο Stanley Shapiro να αναφέρουμε ότι ήταν πίσω από τις τρείς από τις τέσσερεις μεγαλύτερες επιτυχίες στην καριέρα της Doris Day(Lover Come Back , That Touch of Mink και Pillow Talk). Η τέταρτη ήταν το μιούζικαλ Calamity Jane που ήδη σας παρουσιάσαμε. Μαζί με τα δύο αστέρια του Χόλυγουντ λάμπει και ένας σπουδαίος καρατερίστας, ο Tony Randall, με παρουσία σε 32 κωμωδίες, όλες τους πολύ μεγάλες εισπρακτικές επιτυχίες. Μεγάλο ταλέντο πραγματικά, που κι εδώ αν τον παρατηρήσετε προσεκτικά, θα δείτε ένα απίστευτο ρεπερτόριο από γκριμάτσες! Ο Randall ανήκει στη γενιά των σοβαρών κωμικών, ή αν προτιμάτε αυτών που χωρίς να γελούσαν έκαναν τους άλλους να ξεκαρδίζονται, πολύ κοντά στη φιλοσοφία του πρώτου διδάξαντα σ` αυτό τον τρόπο ηθοποιίας, στον τεράστιο Buster Keaton. Το δίδυμο Day – Hudson έχει πολύ δυνατή χημεία και πείθει από τα πρώτα κοινά πλάνα. Έχουν καλές στιγμές και αφήνουν αξέχαστες σκηνές πίσω τους, όπως αυτή στην παραλία, ή στο δείπνο στο σπίτι της πρωταγωνίστριας. Η Day τραγουδάει το τραγούδι των τίτλων και το ρομαντικό Should I surrender, με την ξεχωριστή, βελούδινη αυτή χροιά στη φωνή της, που την κάνει να ξεχωρίζει ακόμη και σήμερα. Φοβερή ατάκα από τον εφευρέτη ενός προϊόντος απευθυνόμενη σε μαζική κατανάλωση, «…ότι ακριβώς χρειάζεται ο κόσμος. Ένα μεθύσι με μόνο 10 σεντς!».

Για να μην ξεχνιόμαστε, η ταινία διαπραγματεύεται τον τρόπο που λειτουργεί ο κόσμος της διαφήμισης. Μικρά και μεγάλα τρικ, προκειμένου να κλείσουν οι συμφωνίες εκατομμυρίων και εκεί ανάμεσα πλέκεται ένα ανταγωνιστικό αρχικά ειδώλιο, μεταξύ δύο εντελώς διαφορετικών χαρακτήρων, που ανήκουν στο δυναμικό αντίπαλων εταιρειών. Η σεμνή και πουριτανή Day και ο γόης που ζει σε μια διαρκή κραιπάλη, Hudson. Μέχρι να τα βρουν οι δύο τους, θα πρωταγωνιστήσουν σε μια σειρά καταπληκτικά μπερδεμένων καταστάσεων, σε ένα κρυφτούλι όπου μόνον ο ένας γνωρίζει την ταυτότητα του άλλου… Το φιλμ είναι έγχρωμο, διάρκειας 107 λεπτών και το μοναδικό βραβείο που απέσπασε το 1961, ήταν αυτό του χαρισματικού σεναρίου στους Stanley Shapiro, Paul Henning.

Γιώργος Κοσκινάς

ΤΟ ΑΥΘΕΝΤΙΚΟ TRAILER ΤΗΣ ΤΑΙΝΙΑΣ

 

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: